Expertmeeting 'Contracteren in de overheidspraktijk'

    Datum:11 december 2018
    Tijd:09.45 - 13.00 uur
    Locatie:Gemeente Laarbeek, Koppelstraat 37, 5741 GA Beek en Donk

    Wil je leren hoe je een goed contract opstelt en op welke valkuilen je alert moet zijn? Wanneer is sprake van een overeenkomst en wanneer zit je nog in de precontractuele fase? Wie is bevoegd om de gemeente te vertegenwoordigen? Heeft het zin om je te beroepen op de onbevoegdheid van een ambtenaar en hoe zit het met het goedkeuringsvoorbehoud? Wanneer kun je een contract beëindigen en hoe moet dat dan? Deze en andere vragen zullen op dinsdag 11 december aanstaande aan bod komen tijdens de Expertmeeting ‘Contracteren in de overheidspraktijk’, die wij exclusief organiseren voor de organisaties waarmee wij via Bizob samenwerken. Vanzelfsprekend zoomen we tijdens de meeting in op het contracteren in de context van de overheidspraktijk. Wil je jouw kennis van het contractenrecht opfrissen en actualiseren, meld je dan nu aan. De expertmeeting wordt verzorgd door Myke Willems–Muller en Anne van Wijk–Driessen en vindt plaats bij de gemeente Laarbeek in Beek en Donk.

    Casusposities

    Deelnemers aan de expertmeeting worden uitdrukkelijk uitgenodigd casusposities/praktijkvoorbeelden aan te leveren, die Myke en Anne tijdens de meeting kunnen behandelen. Heb je casusposities/praktijkvoorbeelden? Stuur die dan uiterlijk op 1 december 2018 naar m.willems@hekkelman.nl.

    Programma

     

    09.45 – 10.00Ontvangst
    10.00 – 11.15Deel 1
    11.15 – 11.30Pauze
    11.30 – 13.00Deel 2