Commerciële vastgoedtransacties begeleiden

Wij begeleiden commerciële vastgoedtransacties door op maat gesneden contracten waarmee problemen voorkomen worden. Je kunt voor de verkoop van één pand en de verkoop van een cluster panden bij ons terecht.

Vragen over commerciële vastgoedtransacties? Neem contact met ons op.

Maak kennis met onze experts

Interesse in een van onze andere expertises?

  • Vastgoed

    Transacties en geschillen op het gebied van vastgoed en huurrecht zijn gebonden aan talrijke complexe wetten en regelingen. Goede advisering vereist dus grondige en actuele kennis. De advocaten en notarissen van Hekkelman beschikken over gespecialiseerde kennis en ervaring om je te adviseren over uiteenlopende vastgoed- en huurrecht vraagstukken.
  • Huur van bedrijfsruimte

    Van kantoren tot tankstations tot multifunctionele accommodaties: wij hebben de specialistische kennis in huis om maatwerkcontracten te maken. Van een reguliere huurders/ verhuurders overeenkomst tot een ‘triple net’ -huurovereenkomst. Ook als er gaandeweg problemen ontstaan in de huur/verhuur relatie staan onze advocaten voor je klaar.
  • Hypothekeekakte opstellen

    Als er sprake is van een hypotheek, dan is een gang naar de notaris verplicht. De notaris maakt de akte op. Ook loopt het geld verkeer via de notaris. Dit betekent dat het geld voor de aankoop tijdig op de rekening staat zodat na ondertekening van de akte de verkopende partij het geld ontvangt. Daarnaast is de notaris ook betrokken bij het oversluiten van de hypotheek.
  • Koop & levering vastleggen

    De levering van vastgoed vindt (op grond van de wet) plaats door het tekenen van een notariële akte. Zonder notaris dus geen eigendomsoverdracht. In de leveringsakte staan de afspraken uit de koopovereenkomst die de partijen hebben gesloten. De notaris is degene die deze afspraken op een juiste wijze vastlegt. Hij is onafhankelijk en onpartijdig en moet de belangen van alle partijen bij de akte behartigen.

Duidelijk Hekkelman.